WYMIANA I ZWROTY

 

POLITYKA ZWROTU

Wszystkie produkty zakupione na www.doublered.pl można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostawy.  Przy zwrocie towaru zalecamy wysłać wraz z towarem list lub wcześniej wiadomość e-mail z informacją o zwrocie z zamówienia oraz danymi do zwrotu. W tym przypadku zalecamy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zawartym w regulaminie. Prawo to jest zgodne z prawem Unii Europejskiej. Zwroty zgłoszone po okresie dłuższym niż 14 dni od daty dostawy, nie będą przyjmowane Towar należy wysłać jako paczkę przesyłką poleconą. Towaru nie wolno wysyłać za pobraniem. Do paczki należy załączyć formularz odstąpienia od umowy oraz kopię dokumentu podatkowego (fakturę), którą wysłaliśmy Państwu wraz z towarem.

Produkty, które chcesz zwrócić należy przesyłać na adres biura polskiego dystrybutora:

KRATEX
ul. Spacerowa 81
98-220 Zduńska Wola

Po otrzymaniu zgłoszenia o zwrocie lub odebraniu towaru skontaktujemy się z Tobą. Dostaniesz pełny zwrot pieniędzy. Możesz też wybrać jeden bon o takiej samej wartości zwracanego produktu i zrealizować go przy innym zakupie.

Niemożliwe jest odstąpienie od umowy zakupu w następujących przypadkach:

  •   Produkt ma widoczne uszkodzenia lub ślady użytkowania
  •   Produkt nie jest w oryginalnym opakowaniu
  •   Towar nie jest kompletny (brak elementu, instrukcji obsługi, gwarancji, itp)

Jeżeli roszczenie o zwrot nie jest zgodne z wyżej przedstawionych faktów, paczka zostanie odesłana z powrotem do klienta na jego koszt.

 

POLITYKA WYMIANY

Wszystkie produkty zakupione na www.doublered.pl można wymienić na inny rozmiar w ciągu 14 dni od daty dostawy. Przy wymianie towaru zalecamy wysłać wraz z towarem list lub wcześniej wiadomość e-mail. Skontaktuj się z nami i powiedz, który rozmiar i model Cię interesuje.

Niemożliwa jest wymiana produktów w następujących przypadkach:

  •   Produkt ma widoczne uszkodzenia lub ślady użytkowania
  •   Produkt nie jest w oryginalnym opakowaniu
  •   Towar nie jest kompletny (brak elementu, instrukcji obsługi, gwarancji, itp)

Jeżeli roszczenie o zwrot nie jest zgodne z wyżej przedstawionych faktów, paczka zostanie odesłana z powrotem do klienta na jego koszt.